söndag 2 januari 2011

Nyårs uppdatering..

Jaa, vad ska man säga om nyårs i år då??
hmm...
Får väl snällt bara godta att jag o nyårs bara inte går ihop..
varesig jag är nykter eller inte....
Tyvärr....



Eller.... fram till 00 slaget var allt jätte bra och jätte trevligt :)
Då fick jag mysa med min lilla lexie inomhus, eftersom hon
är jätte raket rädd....

Och slå barnen lite så de skulle hoppa in i sängen ;) hehehe
Visst ser N väldigt ledsen och nerslagen ut? ;P

Sen sen var ju Kalven Nicco med också!!
Han var helt underbar denna hund :)


Men sen efter tolvslaget... då vet jag inte riktigt själv vad som hände...
Skumt var de iaf... och obehagligt....
Ska absolut inte gå in på detaljer....

Men som sagt... jag o nyårs nätter Går bara inte i hop....
Så nästa år blir de att låsa in migsjälv här hemma och bara dra täcket över
huvudet ;P hahaha

Inga kommentarer: