tisdag 11 januari 2011

Bra att folk får sig ett gott skratt...

I morse var inte min bästa morgon, om man säger så :P

morgonen på jobbet avslutades med ett morgonmöte med cheferna... och
det gick ju bra så sätt... :)
Men efter de var jag redan 5 minuter "försenad"från att gå från jobbet, och jag var APATRÖTT... och precis när jag ska gå och stämpla ut, så inser jag att mitt passerkort
är BORTA!!
Fick liiite panik, och sprang runt på avdelningen och letade som ett tok... men jag hittade de inte...

jaja... jag lämnade en lapp till mina arbetskamrater att jag hade tappat bort de, och att de kunde lägga de i mitt fack om någon skulle hitta de....

Sen fick jag ju hitta någon som kunde släppa in mig i typ omklädningsrummet...
Och då hittade jag ju L, som också var på väg ner... Perfekt....
Så henne skulle jag ju låta släppa in mig i Garaget också...

Och NU kommer de roliga.... när vi går mot Garaget, så stoppar jag ner händerna i jackfickan..
och vad låg där? JOO mitt PASSERKORT! :D
Då har jag aldrig haft de på mig under nattens arbetspass...

FYFAN vad L skrattade åt mig ;P
Tur att man får nån att skratta vid 07.30 tiden på morgonen så där efter jobbbet :P
Suck :) hehehehe
Jag hoppas på en bättre natt nu i natt iaf :)

Inga kommentarer: