fredag 7 januari 2011

Helt galna..

Jag har alldeles för många galna människor i min närhet.... Vilket oftast är väldigt roligt :)
Men nyligen har de varit galna människor som bara är GALNA... inte på ett bra sätt....
Nästan lite så där... "Hmm, tror kanske de kan vara bra att byta nr... eller Efternamn" :P
Som jag har pratat om förut att göra.... Hade jag hetat typ... Larsson, så hade det varit betydligt svårare att hitta mig.... jaja....


Men sen finns de ju dom där Underbart galna människorna....
Och just nu tänker jag på mina arbetskamrater, som jag jobbade med i natt...
L o S.... FYFAN vad jag har skrattat......

jag o S brukar alltid börja prata Svengelska där vid 04 på morgonen, för att vi är sååå jävla trötta, och då är allt väldigt roligt...
Men natten nu som var.. så började vi redan med de vid.... 00 tiden....
Och L var lilla fågeln från Kalle ankas jul, som gick runt och bara... "Biii baa biii baaa"
FYFAN vad jag har garvat!!

Tiden går iaf väldigt fort när man jobbar med dessa människor... det får bara tiden att flyga förbi :) HEEEEELT UNDERBART! :)

Inga kommentarer: