lördag 10 juli 2010

väldigt roooligt... liiiite underlig!

Vilken underbar kväll de var i går.... blev nog inte alls som vi planerade men men... sånt som händer :D

Kvällen började med bio, Eclipse! OMG vad bra den var..... eller var den? Jag kanske bara tittade på Alla lättklädda "människor" som sprang runt?? hmm... nu när jag tänker efter så vet jag inte om den var bra.... men de massa fina kroppar var med i filmen iaf... Då vet ni ;P hahahaha...
Nää inte för att vara sån nu... den var BRA!! :D

och före bion fick jag Sushi... tihiii :)

Sen blev de att att springa runt lite överallt under natten... vi var faktiskt på Gretas!!
Hur kul som helst... Det enda som förstörde detta var att jag och petra hittade DE SNYGGASTE KILLARNA vi sett på läääääänge där inne... och självklart var de ju bögar.... FAN...
Men för att vara heeelt säker var jag ju bara tvungen att fråga dom... och visst var de så...
Så där blev jag faktiskt liiiite ledsen.... för dom var SÅÅÅÅÅÅÅÅ Snygga...

Sen var vi en sväng på O´learys och hälsade på någon P kände....
och sen "tvingade" jag med mig tjejerna till ett ställa precis vid Saluhallen...
Traquino? kan de stämma att de hette nått sånt? :P
Ville iaf att de skulle smaka de HELT KLART goodaste Mojito Nåååågonsing...
Men de var liite skeptiska från början... men efter mycket om och men så fick jag dit dom
och så fick dom denna!

Mojito med Granatäpple i... HUR GOTT SOM HELST!!!!!!!!!!!!

Efter de blev de lite salsa insperad dans.... åhh vad kul de var... alla var på sånt bra
humör och hade trevligt :D

Liiite glada ser vi väl ut att vara iaf?? :)

Sen var vi någon annan stans också.... men en helt klart minnesvärd kväll...
Om jag skulle skriva Allt vad vi gjorde i natt, så skulle de bli en novell... så jag
tror jag avslutar detta inlägg och bara säger att jag var jätte nöjd :D

Ikväll blir de middag med gomat o ett glas vin hemma hos P :)
De ser vi fram emot :) massa mys :)
Puss o kram o Tjingeling ;P

Inga kommentarer: