söndag 25 juli 2010

mys helg...

Vilken mysig helg jag har haft de :)

Fredag till lördag var jag ute i F o P stuga, och bara tog de lugnt :)
Spelade kubb, tog sig några öl och bara hade de bra :)

Pojkarna har fiskat medans vi tjejer har njutit av vädret och snackat skit :)



Självklart var ju barnen med också.... så de blev som sagt väldigt lugnt med öl drickandet...
Även för min del.... Men de var ändå huuur bra som helst :D
hade gärna stannat lör-söndag också... men som vanligt så har jag ju alltid planer inplanerade..
så de blev att sticka iväg mitt på dagen på lördagen :/
men men.. de var ju väldigt trevligt så länge de varade :)

Sen på lördags kvällen, blev de nyktert med en massa människor, men de var kul iaf :)
fast de blev en tidig hemgång, var så satans trött :P
jaja.... söndag idag, och jag får se vad dagen har att ge :D

Inga kommentarer: