torsdag 1 juli 2010

back to the real life...

hej igen....

känner att jag har haft lite dålig uppdatering under min vistelse i boden :)
Men de har varit helt Fantastiskt där uppe under de intensiva 5 dagar jag var där :P
Om man nu bortser från Myggen..... de kunde jag ha varit utan faktiskt :P

annars har allt rullat på... fikat, festat, umgåts och myst... och självklart varit på DOP...
Så jag ska absolut inte klaga...

Men de är skööönt att vara hemma igen... tillbaka till arbetet och allt :)
Jag har saknat mina små barn och mina underbara arbetskamrater...
Och självklart mina vänner här nere... :)

Har 3 nätter nu i rad... sen är jag ledig helgen iaf... eller.... lör-söndag... :)
Då blir de en öl el två med polarna... och kanske en sväng till liseberg?? :D
Det har ju inte varit helt tokigt :D

jaja.. jag far ju upp snart igen... så de känns inte såå hemskt att vara hemma nu....

Tjingeling sålänge ;)

Inga kommentarer: