torsdag 29 juli 2010

idag är en sån där dag som jag verkligen har saknat göteborg.........

tror att 3 veckor här uppe är lite för mkt egentligen..... och de är inte de att
jag har de dåligt här uppe... snarare tvärtom.... jag har haft de heeeelt underbart :)

Träffat alla mina vänner, och bara njutit... men idag har jag verkligen
kännt att det är göteborg som är hemma för mig....

jag har ett sånt otroligt bra liv därnere... men mina vänner, jobb och allt runt i kring..

Pratade med P igår... saknar henne..... och vi planerade iaf in en hel helg direkt när jag kommer hem... för nu har vi inte hittat på nå på jätte länge... ja eftersom jag som är här uppe :P
Men vi ska iaf dra iväg på en liten camping tripp bara vi två... och några flaskor vin ;) hehehe...

men, idag kände jag också att jag faktiskt saknade att jobba.... är inte alls van att vara ledig sååå häääär länge.... och de blir liiite abstinens över att vara ledig :P Jaaa.... så är de faktiskt!!!
men men.....
jag ska njuta av resten av min semester också... men jag har också insett att 3 veckor i sträck är väldigt saftigt att vara borta........

Nää.. nu är de dax för kvälls prommisen med lexie :)

Inga kommentarer: