torsdag 8 juli 2010

tiden springer...

ojj, nu har jag inte skött mig här på bloggen.. IGEN...

har lite mkt på huvet just nu känns de som... känns som att jag har jobbat det jag SKA jobba på en måndag, på typ 2 vekor istället....
men vad gör man inte för att få några extra "gratis" semester dagar :P
Nu är de iaf sista natten på 3 dagar.... sen blir de sista spurten innan jag går på semester!!

DET SKA BLI SÅÅÅÅÅ SKÖNT!!

men innan dess, ska jag hinna med en hel del.... måste hinna vara lite social med min vänner, känns inte som jag har hunnit träffa er nå sen jag kom hem från boden... de har bara varit arbete.... såå de är ett MÅSTE.... sen måste jag städa.. och släpa ner lite kartonger ner till förrådet.... som bara står intryckta i min garderob för tillfället och tar upp onödig plats! :P
Och så måste jag väl börja packa?? för de lär jag ju inte ha tid med sen... ska jobbar 4 nätter och sen samma dag jag går av min 4;e natt så sticker jag upp till norr igen.....

STRESS!!

men men... detta ska lösa sig.... *hoppas jag på iaf*

Tjingeling så länge! :)

Inga kommentarer: