torsdag 11 september 2008

tagit stygnen..

nu är äntligen mina stygn på knät borta :P

de har läkt jätte bra och jag är skit nöjd :)
Och tidigare i dag.. var jag på Massage..
eller rättare sagt en Finsk massage
den är av de"hårdare" slaget..
och man känner verkligen att blodomloppet ska rensas.
men efteråt var de sååå himla skönt..
så jag funderar faktiskt på att
Iallafall en gång i månader sticka i väg för mig själv
och ta någon slags behandling.

Jag har länge varit sugen på en anisktsbeh.
Så de blir kanske de nästa gång?

Sen ska jag flörta lite med min karl.
och fråga om han vill hänge med någon gång.
de finns nämligen behandligen som man kan vara två på =)
Tror kanske inte att han är allt för sugen.. men man kan ju alltid fråga ?
eller?
Jaja nu ska jag sticka och träna med lexie.. hade jag tänkt :P
ha de bra

Inga kommentarer: