torsdag 4 september 2008

Opererad!!

haha..

okej, så dramatiskt kanske de inte riktigt är...

jag har varit till vårdcentralen och tagit bort en leverfläck
från mitt knä, som jag länge,länge,länge har velat bli
av med..
vet inte riktigt varför jag har varit så irriterad på den..
men jag har iaf varit de...

Men nu är den som sagt borta..
och de gick betydligt bättre än vad jag hade tänkt mig.
de ända som kändes var ju första sticket i lokal bedövingen..
men de var ändå inte någonting att gnälla över.

OCH... denna läkare var helt underbar.
jag var nämligen och pratade lite om mitt "onda knä"
också, eftersom jag nu har haft ont i knät sen jag var ca 14 år.
och jag var ärlig med henne att jag har vairt hos många läkare som hara säger att
de är synd om mig och att de inte finns någonting mer
att göra än att bara vänta..
SÅÅÅ äntligen har en läkare försått att de är ingenting som
bara försvinner.. utan man måste faktiskt forkare vidare i detta.
så hon ska skriva en remiss till ortopeden !!
ÄNTLIGEN SÄGER JAG BARA !!!
jaja.. ska tillbax till VC om 7 dagar och ta bort stygnen.
och då blir de att prata mer om remissen =)

ha de bra.. kram kram

Inga kommentarer: