lördag 6 september 2008

Boooring...

Hej alla glada..

Nu sitter jag här på jobbet... mitt i natten..
kl är 04.25 och natten verkar aldrig ta slut..
de har varit Äkligt lugnt i natt måste jag säga..
Alldeles för lugnt om ni frågar mig..

Annars.. Jag ska jobba hela långa helgen..
Känns trist när jag vet att några polare ska ut
och leva rövaren på avenyn natten som kommer :/
Men vad ska jag göra ? ;(

Min kompis tyckte att jag skulle skita i jobbet..
och de hade jag gärna gjort om jag inte hade så stor arbetsmoral :/
Attans :P

Imorgon ska jag faktisk ta bort mitt lilla bandage jag har runt knät..
eller.. de är mest bara ett litet förband..
men iaf..
då kommer jag äntligen få se hur mina 5 små stygn ser ut :P
Jag beter mig som en barnunge känner jag..
men jag tycker att jag får göra de.. Med tanke på att detta är
mina FÖRSTA stygn någonsin!!
Så de så...

och till sist.. Jag har faktiskt bokat in mig på en massage på måndag ! :)
De fick jag av min ÄLSKADE sambo :) *love you*

jaja.. nu ska jag gå och titta om jag kan vara till nytta för någon :P


kram kram

Inga kommentarer: