torsdag 20 oktober 2011

har en rätt rolig mamma...

Mamma har skickat packet..
Och oj vad mycket som man kan få för sig att skicka
140 mil genom Sverige...

Det var, fotoram, massa kort, sockar, stekpanna, björnborg stövlar,
korthållare....
 Som sagt.. mamma tyckte att de var viktigt att jag fick detta ;)


Här har vi typ världens sötaste unge... dvs JAG... :)
Den fick jag inramad av mamma.. så nu får jag väl försöka hitta plats för den någonstans..

 Sen skickade hon ett kort som jag inte vet vart de är ifrån..
Men tror de är får senaste svängen i fjällen...
Pimpelspöt i handen, och pilotbrillorna.. det är
Fan nått av det bästa som finns.. bara skotern som saknas i bilden..
Men ja vet att den är där någonstans ;P

Idag skiner solen... så idag får det fanemig bli en prommis... fast jag har
hostat lite nu på morgonen...
Men orkar inte sitta inne i dag också..
Nu får de vara bra! :P

Inga kommentarer: