söndag 9 oktober 2011

helgen i kort...

Fredagen började väldigt luuugnt... låg o stäckte på mig huuur länge som helst.. :P
Innan frugan kom och vi stack iväg o handlande och gick på bolaget :)
Preppade upp med Brämhults lemonad juice,
ljus rom..
och sen stack vi till Linda, och plockade upp min Välgödda mynta
som har växt o frodats hemms på lindas altan...
HUR BRA SOM HELST :) Och ni som kan era drinkar vet nog vad det blev för nå på kvällen ;)



MOJITO!!! ;) Måste ju bara säga att jag är grym på att göra dom..
Inte många som kan slå mig på fingrarna där ;) 


Sen efter några drinkar o några öl.. så blev de att dra oss in till stan.. :)
Till rockbaren..


Jag hade skit kul iaf...
älskar att träffa nya människor...
sitta o surra. lyssna på bra musik och bara titta på människor..
Det är de som är helt fantastiskt med just Rock baren..
Det finns allt från A till Ö...
Skit kul ! :)

Lördagen...

Sliten som fåå...
man ska tydligen inte blanda runt med alkoholen.. hmm :P
Det har man ju aldrig hört.. hahaha ;)
men jag levde och jag fick min bakis pizza till sist..
+ att de första jag gjorde när jag vaknade var ju att gå ut med monstret..
och sen började jag städa och DISKA... vet inte vad som flög i mig :P
Men de gjorde jag iaf ;)

sen vart resten av dagen vääääldigt luuugnt..
Stack till linda o titta på lite Twilight.. de var längesen.. och de är såå sjukt bra.. :D
Jag + Linda + Bacon snacks + Twilight = Kanon kväll! ;)

Och ikväll blir de tillbaka till jobbet...
Trevligt trevligt :)
hoppas eran helg också har varit bra :D

Inga kommentarer: