måndag 11 april 2011

några år sen..

I love the old days...


Hittade ett gammal minneskort som jag gick igenom.. Och så hittade jag mig några gamla bilder

från den gamla Boden tiden ;)


Jag o natalie på party humör ;)

Och en betydligt ljushårigare lisa.... Ibland kan jag verkligen sakna den gamla goda tiden.. Och ibland INTE... ;) Men de är väldigt roligt att hitta gamla kort och tänka sig tillbaka.... Minnen är roliga att ha på kort.. :) Annars då... min förbannade host vill inte rikigt ge med sig... Så nu har jag inte tränat på typ 2 veckor... Känns fruktansvärt!!! Men men... det börjar lätta liiite granna.. så snart är jag nog igång igen! :D I natt väntar jobb också... Eller i stort sätt hela veckan väntar jobb.. Det blir nog bra... nu har jag ju varit ledig hur länge som helst så :P hehe..

Inga kommentarer: