tisdag 19 april 2011

min vecka..

Veckan som var, kan man säga var helt fullsatt...
Mest med jobb, men hann med liiite annat också :)


Som t.ex. sitta i solen på "bikestreet"
Som nu egentligen heter Odinsgatan :P
Med Mary och luncha lite... mycket trevligt :)

Sen var de ju jobbet så också..
kände för att lyxa till natta maten lite...
Lax och avocado mackor... Mmmmmmums :D
Och till sist tog äntligen jobb veckan över...
Och då var de välbehövligt med en granatäpple MOJITO!!
så jävla gott så de fan KNULLAR i hela munnen.... nää...
i hela HUVVET! ;) hehehe


Men då var de ju de... jag blev inte av med arbetskamraterna
för de! ;) nää då dom var ju också där
och ville ha Mojitos ;) tihii...



Men de gjorde absolut Ingenting...
Jag tror jag har världen gooooaste arbetskamrater faktiskt :D


och idag blev det besök hos farbror Ortoped..
Som spikade igen att de blir op på mitt knä... good to know :P haahha..
Och samtidigt hälsade jag på sjuklingen Kent som nog inte har ett ända Helt

ben i kroppen.. haha... :)
Liite små synd om honom...


och sen blev de myshäng i Hindås med mary och petra...
Och min bäst vän... även kallad SUSHI! ;) mmmmmm...
Man kan bara inte bli less på de!! hehehe...
nää nu är de mys i soffan innan sängen väntar...

Puss o gonatt :)


Inga kommentarer: