söndag 10 april 2011

Min saknade fru!

Igår var de handboll som gällde! Massa människor som man sjäkv har spelat handboll med Kom ner till Kungälv för att kvala in till allsvenskan... Så de var ju en självklarhet att åka dit och hejja fram dom till seger!


För seger vart de!! :D

Och jag fick äntligen träffa min saknade fru igen!!
Hon är ju de sötaste man kan hitta :D Synd bara att man nu för tiden får träffa henne så sällan :( Vill att hon ska flytta ner till götet igen!! Saknar ju dig!


och idag blir de jävligt lugnt... ska försöka röjja undan litegranna... Och sen blir de att byta till sommardäck på bilen.... Guuu så roligt :P

2 kommentarer:

saraaa sa...

fyfan så fusk att du fick se matchen !! Jag och din bror satt och höll varann sällskap på fejjan först efter halva andra halvlek så hevde han ur sig att det gick att se vilka som gjorde mål...suck. haha nåja!=)

Unknown sa...

jag ringde och uppdaterade min bror om hur läget var också.. hehehe... det var helt sjukt kul att se dom! ;) alla glädjetårar! :D