onsdag 27 april 2011

lite bilder igen :P

i veckan har jag än så länge haft de väldigt bra måste jag säga...
Eller får väl räkna med helgen till den här veckan också :P



I helgen tog jag Maria o Linda oss en liten tjejkväll på altanen..
Med massa tjöt,skratt och musik :D




Sen har jag varit barnvakt åt Petras små gullungar...
Och det blev en tummen upp för de...
Dom skötte sig väldigt bra på kvällen :)



Och idag har jag varit och shoppat lite med Mary...
blev lite små saker.. och en MASSA blommor :)
(Får ta kort på dom sen)



Och efter de blev de en prommis med vovvarna...
Emma ville ut och gå med lilla lexie lou :)


Så än så länge har de ett stort Tummen upp
För den här veckan.. :)




I morgon väntar HLR utbildning på jobbet... :)
Så bör gå och lägga mig snart...

Natti natti på er...

Inga kommentarer: