fredag 15 oktober 2010

tog mig i kragen..

idag kom jag på att jag inte har varit och tränat med
min säl på ett tag, så jag tog mig i kragen
och stack iväg till Lerum och tränade lite med henne...
GUUUU vad glad hon blev när vi svängde in
på grusvägen som tar oss till brukshundsklubben :)
det blev 30 minuters intensiv lydnads träning....

Sen efter de stack vi och hälsade på våra gamla grannar, som har
2 st vita schäfrar, som är så himla gooa.... så hon fick springa av sig lite :)
Fast hon mest gick o letade efter katterna ;P hahaha

Nu på kvällen har de varit väldigt lugnt här hemma...
pratat lite i telefonen med brittus <3
Saknar dig din toka!!



Jag tror jag får ta en lång weekend och sticka upp till Umeå snart
och hälsa på och se hur du har de gumsan!! ;)

Eftersom jag inte har planerat in någon resa upp till boden inom
snar framtid, så skulle de ju vara en bra idé att sticka till umeå istället?
och bara stanna i några dagar....
Jag får suga på den karamellen ett tag ;)
jaja... snart väntar jobbet...
hoppas ni andra får en Kanon helg :D

Inga kommentarer: