onsdag 20 oktober 2010

gu vad jag älskar läkare...

jaa ni har hört mig säga detta typ 100000 ggr nu att jag älskar läkare... *väldigt sarkastiskt*

var nämligen hos min ortoped idag... jaa muppen som opererade mig....
Han sa bara att jag har ett JÄTTE FINT knä och att de finns ingenting att göra...

MEN, han skulle ändå skicka mig till en ny Magnet röntgen? hmm.... jaa jag tackade ju och tog emot...
Och sen sa han att han skulle vara tjänstledig ett tag framöver så jag skulle få en ny läkare...
GUUU VAD LEDSEN JAG BLEV.... ELLER INTE!!! ;)

så jag ska få tillbaka den läkaren jag hade Från första början.... han tyckte jag riktigt bra om...
Så vi får väl se vad som händer.... jag ska ta kontakt med ännu en sjukgymnast iaf... *suck*

men men, tror de blir att ta kontakt med sportrehab den här gången....
vet inte hur många sjukgymnaster jag ska behöva gå till i mitt liv?

jaja... känner bara att jag är lite glad att jag får tillbaka min gamla läkare....
Och sen får vi se vad som händer.... Uppdaterar mer om detta efter min MR.....

tjingeling

Inga kommentarer: