torsdag 28 oktober 2010

Massa tack!

Detta kommer bara vara som ett stort Tack brev
till mina underbara vänner som jag har
här nere i väst världen ;)
Vi kan ju snällt börja med mitt egna lilla Hjärta!!
Petra, hon som ställer upp i ur och skur... finns alltid där
när man både vill skratta o gråta...
+ att de är ju hon som mest tar han om min älskade säl när jag jobbar..
Och det är jag ju OERHÖRT tacksam över!!!!!
Men de går aldrig att påpeka nog ofta...
Du och jag gör ett eget litet radarpar som inte många kan
slå på fingrarna!! :D
Det ska G*darna veta!!!
Sen kommer vi till min underbara Linda..
Hon var den första jag lärde känna när jag flyttade hit..
och vi har hållt i hop ända sen dess... Undebart ;)
Vi är nog egentligen lite av varandras motsatser..
men vi kommer oerhört bra överens ändå..
Jag är väl den lite mer vilda o tokiga, som vill ha med
linda på allt!! ;)
och linda är väl lite mer lugn och kontrollerad, och håller ner mig på
jorden litegranna..
Och jag undersrtyker att detta inte ALLTID stämmer..
ibland är de tvärtom ;)
Men jag älskar de.. jag behöver en sån vänn
som kan få mig att förstå att man kan vara lugn ibland också,
och att de faktiskt är bra för mig att ta de lugnt också... ;)

Och sist men inte minst har vi min egna Mary :)
Galenpannan som man kunde tro att hon skulle
vara lugnast av oss alla, men IKKE....
vi båda har väl haft en väldigt bra sommar tillsammans
med en och annan cider nersvepta :)
Och melon bitar uppätna :P hahahaha
Det är helt underbart att umgås med henne,
hon må vara äldre, men hon dömmer mig inte för att jag är yngre..
Hon lyssnar mer än gärna på mina konstiga historier
Utan att se allt för skeptisk ut??? :P hehehe
Hon är och en av de som brukar ta hand om min säl, när
jag behöver de... som t.ex. tog hon lexie hela helgen som var...
TACK!! :)

Du är underbar gumman min!

Jag vet inte vad jag skulle göra utan mina vänner här nere?!?
Jag är sååå evigt tacksamma att jag har dom, och att
de hjälper mig när jag verkligen behöver dom...
och att de finns där när jag bara vill ha lite kaffe också :) hehehe

Jag skulle kunna gå genom eld och vatten för er!
och de hoppas jag verkligen att ni vet!!

Inga kommentarer: