lördag 2 oktober 2010

råkade blir lite shopping...

blev en liten shopping runda idag på backa plan :)
eller... det blev de hemma hos P också.... ;P
Mina lilla "Goodie bag" har nämligen kommit..
och nää.. jag lägger inte ut nå kort på vad som finns i påsen ;P hahahah

Sen köpte jag mig ett par vinter kängor,
absolut inte de snyggaste, men fanemig de billigaste..
50 kr!!!
Sen fick jag en present av min älskade M...
En liten LILA väska...
jaa jag är lila fantast.... annars skulle jag inte ha hela mitt vardagsrum
LILA :)
Tack gumman!! :)

Men Innan jag fick min lila väska så hann jag ju självklart
köpa en väska...
Dock mkt större, och grå/vit...
tyckte den var jätte fin :)
Och jag är verkligen i behov av lite nya väskor ;)


Och ikväll väntar en liten utekväll med två polare....
Ska nog bli rätt lugnt, har vi sagt än så länge iaf..

But we never know how the night ends ;) hehehhe

Hoppas ni andra får en Jätte bra lördagkväll också..
Tjingeling :)

Inga kommentarer: