söndag 29 augusti 2010

underbar helg..

Oj vad roligt jag hade i fredags med min vänner :)
Vi satt först här hemma o drack lite mojitos och käkade tacos :)
Och mest satt o tjötade, men såå roligt hade vi iaf...

Sen Drog vi till "Stike o co", och spelade lite bowling..... och inte för att skryta...
men jag är rätt KUNG i bowling ;) + mina små tävlingsinrikade gener som jag har,
dom är fan ingenting att leka med... det är bara att vinna som gäller :P hehehehe....
Näää, kanske inte såååå hemskt.... men NÄSTAN ;P

ni kanske inte ser de.. men de står att jag leder längst ner med typ 20 p ;) hehe


Sen kom ju Mi på att han skulle då ha revansch i Air hockey, för där skulle han
sopa banan med mig..... Hur tror ni att de gick???
Joo lilla Mi fick gå hem med svansen mellan benen ;) För de visade sig att jag var grym i de
också ;) hahahaha :) Inte alltid lätt att vara jag ;)


Sen eftersom alla var griniga på mig... eller... Mi var grinig på mig.... alla andra var
ändå rätt nöjda efter kvällen, men de Tvingade med mig på McDonalds sen..... usch.....
Det är ju inte någon direkt höjdare... men men... är man hungrig... vad ska man göra?
och man har inte mkt att säga till om när de är 4 mot mig......
jajaja... Roligt som fan hade vi iaf.... måste göras om snart!!! ;)



Inga kommentarer: