torsdag 5 augusti 2010

Naturlig Dusch....

Ojj vilken kväll de vart igår.... Vad jag trodde iaf :P

kvällen började rätt bra iaf... jag o J var hur pepp som helst, när vi stack iväg till
luleå för att titta på lite fotboll....
Men humöret började dala direkt efter matchen när himlen bara öppnade sig och
regnet PISKADE oss....

det bubblade i skorna när man gick.... då kände jag inte riktigt för att gå ut i luleå
på färjan... och sitta UTE i regnet.... hmm.... NÄÄ :P
Så hem till boden igen... stack förbi bränna en sväng och sa hej till alla glada människor
som faktiskt hade tagit sig dit i ösregnet! :P
Och de är ju alltid kul att blir hyllad när man kommer till ett ställe :P hahaha....
Kul att "alla" vet vem man är... och vänder sig för att kolla när tok M står och skriker mitt namn över hela bränna ;P
MUPP NR 1 ;P

men sen blev de att sticka till J en snabbis och börja se en film, och sen blev de att jag faktiskt fick skjuss hem.... Tacksamt.... för jag höll fan på att somna på soffan i stan :P
jaja.... inte en jätte lyckad onsdag iaf :P
men men... What to do?? :P

Inga kommentarer: