söndag 22 augusti 2010

Lite roligt hade jag allt i går måste jag ju säga... fast jag befann mig i landvetter hela natten :P
oj så tokigt de kan bli :)
men rooligt hade jag iaf ;P hehhee... tur att jag ska jobba nästa helg, så mina
stackars kropp får återhämta sig :P hahahaha....


Nää okej då, så hemskt är de inte....
men den här veckan jag har framför mig känner jag bara för att hoppa över...

Jobbar i natt, planeringsdag på tisdag, då måste jag ju upp FÖRE tuppen.... och de är inte riktigt min starka sida... suck.... sen är de bara jobba onsdag natt igen.... och lördag o söndag natt också...
Såå jaa... de blir inte mkt ledig tid över... jag kommer gå runt som en zombi hela veckan...
Skit kul... eller kanske inte....
jaja jag har ju överlevt värre veckor.. men de känns bara såå sjukt tråkigt... kommer ju inte vara ett dugg social... hmm.... jaja.....

Inga kommentarer: