söndag 8 augusti 2010

då var de dax

ja ni... nu börjar min boden resa leda mot sitt slut.... idag är min sista dag här uppe...

och med detta kommer ju detta tråkiga att börja packa ihop alla saker som jag har
spridit ut över hela huset :P hahaha...
men men.. har man varit här i lite över 3 veckor så måste man ju märka ut sig
så ingen kan missa att jag har varit här :P

Men nu börjar jag faktisk längta hem, ska bli såå skönt att sova i sin egna säng igen!!!
Och träffa min Hjärtan! USCH vad jag har varit borta länge från er!!! ;(

en till skön sak är ju faktiskt att min bäbis har farit ner redan idag... hon fick åka bil ner :)
Sköööönt för hennes skulle, kände jag :)
+ lite skönare för mig, då behöver jag inte ha nån kåll på henne på tåget,
och håll koll när man hinner gå ut och sånt....
så det blev nog både skönare för henne och för min del :)

Nää, nu får jag väl sätta igång med packandet :)

Inga kommentarer: