måndag 7 juni 2010

lite helg bilder...

vilken helg de har varit.... tror inte jag skulle vilja byta ut en sekund av den :)

I fredags var jag på bio med petra o zarah.... vi såg kommisarie späck...
den var väl rolig, men den blir liiiite för mkt även för mig... men visst.. jag skrattade.....
har väl sett både bättre och sämre... men de var ändå trevligt att komma sig iväg
och käka lite popcorn :) myys myss :) Jag var också och fikade i värmen i hindås...
kändes nästan som att man höll på att smälta bort.... heeeelt sjukt varmt...
Men jag klagar INTE!!!



Sen på lördagen hade vi bestämt oss att vi skulle sticka iväg till Tjörn, och ligga
vid havet, och bara mysa hela dagen..... och de gjorde vi rätt i.... de blåste litegrann
men de var bara skönt.... trevligt sällskap, mycket fika.... och solbränna på de.... Nästan så att de inte kunde bli bättre.... men de blev de...... för på vägen hem, fick jag mig lite SUSHI!! gott gott gott gott!!!

Senare på kvällen, hade vi som var vi havet, bestämt oss för att träffas nere på landvetters lokala pub " Romas"... men ingen annan svarade förutom jag o Mary....
så vi sket i de andra, och drog en sväng själva ;)
Och det gjorde vi HEEELT rätt i.... vi hade skojj som fan iaf :)
Jag snodde mig Peters hatt... och blev nästan lite kär i den... ville inte lämna tillbaka.. :P


Sen var peter också där.. och var snabb med att ta över micken, när chansen gavs ;P
Och du var såååå bra..... sååå bra :P


Sen blev de annant smått och gott under kvällen...
men kul hade vi!! HELT KLART....... bra helg... mkt bra helg :)

Inga kommentarer: