torsdag 10 juni 2010

avtackning...

igår kväll, när jag hade vaknat, skjussat hunden till hindås, så bar de av tilll
jobbet..... redan vid 18.40 var jag där....

Det var nämligen så att vi hade avtackningsfest för våran älskade Marianne!
Usch vad jag kommer sakna henne!!! En helt underbar människa att jobba med! :)

Men innan jobbet så kände jag mig lite underlig.... ont i huvudet och trött...
men jag trodde bara att de var för att jag var lite stressad, så direkt när jag kom innanför dörrarna på jobbet, så tröck jag i mig 2 panodil..... men en timme senare så kände jag mig inte så mkt bättre.... fick kallsvettningar, och så fick jag små spasmer i ögonen....
Så jag fick och tog en temp.... och då visade de sig att jag nästan hade 38 grader feber....

och de var ju typiskt tyckte jag, eftersom jag skulle jobba direkt efter avtackningen...
Men de blev ju inte av.... nu när t.o.m. chefen var där... då var de bara snällt att gå hem....
Men först fick jag mig 2 ipren av världens snällaste E, så jag överlevde färden hem igen...

Så efter jag hade hämtat upp hunden igen, så var de bara hem och burra ner mig under täcket...
Och så somnade jag inte lång tid efter de...
SKÖÖÖÖÖÖÖÖNT!!!

Idag känner jag mig väl inte heller helt undra... har fortfarnade huvudvärk... och lite kallsvettningar som kommer och går.... så det blir nog inte nå jobb i natt heller ;//

jaja.... ha en fortsatt trevlig torsdag :D

Inga kommentarer: