söndag 20 juni 2010

hej alla glada...

vilken skum gårdag jag hade....
vaknade upp efter jobbet... och det var ju ingenting skumt med de :P
Gjorde mig i ordning, för att egenligen sticka till slottis och mysa i solen...
Problemet var ju bara den att det fanns ingen sol att mysa i.... hmmm...

Så de blev att göra sig i ordning och sticka till P istället och gratta henne
och sjunga lite singstar....
Och lite uppvärmning blev de också.... Min älskade lexie lou, älskar allt vad som har med
små djur att göra... spelar nästan ingenroll i vilken form de har....
och hon vi var hos har en Ödla.....
Så efter typ 1 timme, upptäckte lexie denna ödla, och kunde bara inte släppa blicken från den..
och jag satt så snällt och höll i min "lilla" 40 kg bäbis...
det var fan en bra uppvärmning... eller rent ut sägt; BRA TRÄNING :P
Och efter hon väl hade sett vad som föregick i akvariet, så tog det ett tag till, innan hon lugnade ner sig....

men då var det i stort sätt dax att hoppa in i bilen igen...
och hämta två fyllon... jag nämner inga namn... men fulla var dom... och odrägliga...
som vanligt, när jag hämtar dessa.....
och försenade.... som gjorde mig ännu liiiiite gladare... eftersom jag skulle jobba på kvällen....

Men men... efter många om och men så kom vi iväg... och jag hann lämna av dessa två människor, och jag hann till jobbet i tid...
så allt löste sig till slut ändå :)

Får väl se vad denna dag har att erbjuda :)
Tjingeling

Inga kommentarer: