måndag 14 juni 2010

förbi...

Ja då har helgen flygit förbi... den har varit både lugn och liite mer rolig :PP
självklart har jag ju tittat på lite VM, när jag har haft tid :P

Efter min 2 dagars feber, ville jag bara ut!! hade lite panik i min lägenhet...
Så ut så fort jag kunde.... de blev att sticka iväg till hindås... och mysa med Mary
och hennes jätte sociala underlat :) Dagge, han är störta sköön :)
Nu har vi blivit homies... han var lite skeptiskt i början när vi började träffas...
Men nu är vi vänner :P men jag tror han bara vill vara med mig för att komma åt min hund...
Lilla dagge här, älskar nämligen min hund.... vart hon än går, så hänger dagge med...
och han kvittrar som bara tusan när lexie är med.... helt sjukt...
Såå... som sagt... tror nästan att dagge utnyttjar mig :P hehe



Sen blev de lördag.... och jag och mina tokor hade planerat en kväll på incontro :)
En lugnt och harmonisk kväll... hade vi tänkt iaf :P

Kvällen började väl såådääär.... mötte upp mina tjejer utanför bergakungen,
och då började de redan rätt dåligt.. med tanke på att lilla M som var laktos intolerant,
hade dragit i sig lite tequila rose... som de flesta vet innehåller mejeriprodukter....
och just den här innehåller grädde....
Så hon mådde inte så jätte toppen... så hon stack hem, som var otroligt tråkigt!! ;(

Men vi andra drog ut iaf... och vi kan inte alltid bete oss... de har jag ju insett för längesen :P
efter massa muppdansande med N, så stack vi upp i tornet.... mest bara för att gå på toa???!
och för att åka glashiss..... jaa... vi är inte som vi SKA.... och vi vet om de :P

Just de... sen är de väldigt roligt att ha blommor i håret nu under sommarhalvåret....
och ibland ser man blommor och Bara måååste ta och stoppa ihåret... Snygga eller hur?! ;P

Efter några dagens, öl, groggar, drinkar, muppdansande, blommtagande, och surrande
så avslutade vi kvällen med en helvetes massa skratt...
Det var en sån kväll jag behövde... bland vänner som man kan säga vad man vill till...
och De Älskar En Ändå....
Nu ska de snart bära av till klädkällarn och små shoppa lite....
behöver lite gardiner.. :P
Tjingeling ;)

Inga kommentarer: