måndag 30 juni 2008

En Bra Helg..

Hej allesammans!

Den här helgen har de hänt lite saker ..

Fredags:
De var den lugnaste dagen på hela helgen faktiskt..
Jag hade ju gått av jobbet.. så jag sov väl till 12.30...
och sen var jag bara allmänhet SKIT TRÖTT..
så jag gick runt som en liten Zombie hela dan :P

Lördag:
Jag blev faktiskt väckt på lördags morgonen..
Av min älskade sambo.. jag var go och glad då... Not..
men jag blev lite gladare iaf när han sa vad han ville göra..
Vi skulle nämligen fara till en av lennies jobbar kompisar
och hjälpa han flytta... och leka lite med hans lilla rottis valp.
som nu är typ 12 veckor..
han är SÅÅÅÅÅ söt. =)
Så medans lennie och massa andra hjälpte till att flytta..
satt jag och var hundvakt till både då Diesel som valpen hette
och min lilla tjej Lexie. Så jag trivdes väldogt bra.. =)
Bättre att ta hand om en söt liten lurvi sak än att bära massa flytt kartongen. :P

Söndag:
Ja i går stack jag och några tjejkompisar till en som kallas nettan
och badade BUBBELPOOOOOL.. guuud såå underbart de var :)
Först när vi kom dit blev vi bjudna på marängswisch... MUMS..
sen stack vi ut till poolen och satt där och levde gott med vin i en hand och cigg i den
andra :) och där satt vi typ 2 timmar.. innan vi blev hungriga
och beställde pizzza :P
Men direkt när pizzan var borta så satt vi i poolen igen. :)
vi satt där till kl var 00.30. sen ringde vi efter skjuss..
och då vart jag Grymt trött... jag höll på att däcka i bilen på väg hem..
då kändes de att man hade suttit i en poool hela kvällen... :P

jaja.. men de har vart en helt okej helg känner jag :)
inatt börjar jag jobba igen.. så jag ska fösöka hitta på nå
nu under dagen iaf..

men men.. nu blir de iaf prommis med lexie..
ha de gött :)

Inga kommentarer: