fredag 4 juli 2008

HERREGUD..

Jag ser ju att de är flera dagar sen jag skrev här :P
där trodde ni att de var nå hemskt som hade hänt va? :P

hmm.. jaa vgad har hänt sen jag skrev sist?

inte allt för mkt. har varit skit varmt nu i 3 dagar..
så jag har nästan svimmat av :P
men nu börjar de bli lite svalare... :)

Och i går såg jag faktiskt en ORM.
de var skit länge sen jag såg en orm faktiskt..
de var en liten kopparorm..
den såg nästan ut som en liten pinne
på avstånd.. men sen på närmare håll så såg man att
den glänste..
Lexie märkte inte ens av den... Hon gick bara förbi den..
Till och med när den rörde på sig så satt hon bara snällt och tittade på den..

Hon är så duktig min lilla älskling... :)

nää nu måste jag ut med henne igen.. så hon är trött när jag sticker
iväg till jobbet i kväll..

ha de gött..
Kram

Inga kommentarer: