fredag 27 juni 2008

Trött...

Nu har jag gått av mitt natt pass iallafall..
och vaknade vid 12.30... så jag
känner allt jag är lite mör i kroppen..
Men men.. jag är ju ledig i helgen.

SÅ de är bara att ta igen sig =)

annars.. i natt satt jag och läste på aftonbladet.se
och så en artikel om en tjej som hade tatuerat sig
och så hade de blivit fel.
Hon hade en text som de stod "GOD EVIL"
men igentligen skulle de stå "GOOD EVIL"

Hon fick titta på skissen och texten före han hade börjat tatuera
och hon hade Godtjänt skissen.
Sen efteråt. när hon hade sett felet så gick hon tillbaka
och tatueraren var snäll nog att ge tillbaka hennes pengar.

Men nu tänker hon ändå stämma honom..
de tycker tyvärr inte jag är okej...
Hon skulle ha tittat nogare när hon fick se skissen.
de handlar ju faktiskt om någonting som ska sitta på ens kropp
då kanske man ska titta lite mer noga?! Eller ??

Jaja.. nu ska jag göra mig i ordning.. sen ska jag sticka och
träna med Lexie =)

Kram






Inga kommentarer: