torsdag 26 juni 2008

Ja du.. Ännu en natt..

ja jag kanske ska börja med att berätta om mötet i tisdags...
Själva mötet gick jätte bra ur min synvinkel.

Nu får jag bara se om min chef kan göra sitt jobb.
Annars blir de lite tråkigare åtgärder tyvärr..

Men hur som helst så kommer jag gå ut som en vinnare ur
detta =)
Och de är ju de som känns som att de är de viktigaste just nu =)
*jag är inte den personen som tycker om att förlora*

jaja annars..

Jobbade natten som var.. den var lugn och behaglig..
jag var så jävla trött så jag höll på att däcka. Men jag överlevde.
Så nu har jag bara en natt till jag ska göra innan jag blir ledig över helgen =)

Sen nästa vecka har jag min långvecka framför mig..
men efter de får jag faktiskt SEMESTER!!!!!!!!!
och de ska bli så underbart.. =)
känner verkligen att jag vill upp just nu till boden.. =)
saknar alla mina underbara kompisar som bor kvar där..
*Kan NI inte flytta ner till gbg istället?* tihii..

jaja.. nu ska ja börja röra mig mot arbetet igen.
ha en bra kväll.. kram

Inga kommentarer: