måndag 19 december 2011

Nu jävlar!!

NU mår min bil äntligen bra!
Efter många veckors mekande och fula ord
Så lever min bil igen..
Och går bättre än någonsin!!


Efter ha bytt tändstift o tändspoler...
Och den ändå inte gick som den skulle...
Så blev de ett projekt att komma på vad de var..
Och de var KATALYSATORN av alla grejjer...
Då var jag bara liiite sugen att köra in bilen i en bergsvägg...

hade jag lämnat in bilen på verkstad
hade jag fått punga upp typ 12000 :-

men ibland har man ju den turen att man faktiskt känner
folk som kan de här med bilar...
Och t.o.m. jobbar på en bilverkstad!
Så jag köpte en ny katalysator ala 700 :-
och min hjälte thomas bytte den åt mig igår!

Min gamla Katt... 
 Min nysvetsade katt!


JAG ÄR SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ JÄVLA NÖJD :D

tack mina vänner som har fått lyssna på mina svordomar
över den här bilen ;) hehehhee...

Pusss! :D

Inga kommentarer: