torsdag 22 december 2011

humörsväningar?! :P

Vet ínte riktigt vad de är med mig...

Vissa dagar känner jag mig jätte glad... lugnt... till freds..
Och som i går var jag fan grinig hela dan :S
Iaf hela kvällen....
Morrade åt folk.. och morrade absolut på min bil!! :P

var ju helt överlycklig i helgen när min bil gick som en klocka..

Och dagen efter katten var bytt så lossar en del av avgasröret av...
SUCK!!!
så direkt när jag vaknade idag så stack jag o mary
Till K:s garage och började pille lite med detta...
Låg under skitbilen med vinkelslipen och sågande fan bort röret som var helt trasigt...

Hade vi haft 2 timmar till på oss att fixa röret..
Så hade vi fan klarat de..
Men tyvärr var ju jag tvungen att sticka till jobbet :S
SÅ imorgon hoppas vi på att de ska funka!
Håll tummarna för mig!

Kan de ha nå med bilen att göra kanske att jag har PMS sväningar?? :P hahaha...

Inga kommentarer: