söndag 25 december 2011

dessa mes armar jag har..

Blev en sväng till gymmet idag...
Och försöka göra nå åt min klena överkropp...
Nästan pinsamt vad svag jag är....


Idag var jag helt iställd på armar/axalar!
dax att fixa till konturerna lite ;)

det var jag, BANDIT, och biffarna, som orkade
ta oss till gymmet idag...
alltid kul med underhållning på gymmet..
Och är fortfarande väldigt faschinerad över
att såååå spinkiga BEN kan bära
upp vissa belgien blue överkroppar...
Kroppen är fantastisk ibland ;)

sen har de mestadels varit väldigt lugnt idag..
Haft besök av både sophie o mary idag...
Så de har blivit en heldel kaffe...
men kommer nog kunna somna utan problem ändå...
Undrar om jag har nå som är påväg att bryta ut...
Känner mig trött hela tiden... skumt...
jajja...

Dax för en film nu tror jag...
Ha en fortsatt trevlig söndag :D



Inga kommentarer: