onsdag 22 december 2010

vad har nu hänt?

Ojj det var ett tag sen jag skrev ju ser jag...

jaa... som de flesta vet, så förlorade sverige tyvärr i EM finalen mot norge..
men de gjorde de väldigt bra ändå....

Sen har jag väl mest börjat ladda inför jul...
Fast jag ska jobba hela jul, så är de ändå en del
saker som ska göras...

Som här om dagen, var jag, P, och hennes barnUllared..
För att få de sista julklapparna köpta :)

Här är jag o E, som har hittar mössor vi båda två gillar :)

Önskar att jag kunde ha klonat mig när vi var där... herregud...
Två helt underbar små flickor som vill att man ska följa med dom ÖVERALLT..
och drar mig åt två olika håll samtidigt...
Tur att dom är söta :)
Men de skötte sig helt otroligt bra fast vi var där i flera timmar :)
Sen har jag försökt julstäda lite här hemma...
Det har väl gått så däääär asså...
Var rent ett tag.. och sen var de inte de längre...
Konstigt?? :P

Inga kommentarer: