måndag 6 december 2010

snart så..

Nu är de bara ca 1 timme kvar tills jag får gå hem och lägga mig i min underbara
säng och sova!!
är så sjukt trött just nu...

Men helgen/natten har varit väldigt lärorik, även för mig :)
Som de flesta vet, så har jag nog några av världens roligaste arbetskamrater...
vi kan sitta o tokskratta åt allt... och alla :P
och så blev de i natt också...

några av oss fick nämligen först lära oss att man kan ha Klamydia i HALSEN....
jaa.. då började vi ju tänkta till.. Hur kan man få de i halsen om man inte har...haft de trevligt? ;)

Då fick vi först till svar att de är typ som en vanlig lunginflammation...
Och detta trodde jag ju på... NOT...
såå jag satte igång och googla lite.... och där stod de i klartext "smittar oftast genom KROPPSKONTAKT", sen att de stod att de var oftast inom familjen de sket jag fullständigt i...
Och helt plötsligt blev ju detta väldigt roligt och intressant...
hehehehe :)
Och skämtsamma som vi är på mitt jobb, så tog förhoppningsvis ingen åt sig av de vi sa ;)
för vi tyckte att de var roligt iaf ;)
+ att vi alla lärde oss alla någonting nytt ;)

Inga kommentarer: