måndag 27 december 2010

Hänt mkt under jul..

Ojj nu blir de en hel drös med bilder från
jule tiden :)

En ny klänning blev inhandlad...
Behövligt :P

Sen fick jag mig liiite julfirande på Julafton,
fast jag skulle jobba...
Så här håller jag på att göra mig i ordning för att sticka
till Kärra, och fira lite snabbt och lämna av Lexie lou :)


Och fick mig en MASSA fika i Kärra... Mums!! :)


Och sen blev det den 25;e dec, och dax för lite mer julfirande,
hemma Hos P och barnen...
Och då fick jag mig lite julklappar t.o.m. :)
Av söta lilla Emma fick jag detta armband... :)

Och så fick jag dessa söta små lycktor av Nora...

Jaaaa...... t.o.m. barnen vet att LILA är min favoritfärg ;P hehe
Och Lexie fick ocskå julklappar :) Hon var så nöjd såå ;)


SÅÅ, allt som allt, har denna julen ändå varit helt okej,
fast jag har jobbat....
Fått liiiiite lite sömn bara... men annars
otroligt mysigt med några av mina vänner :)
Så de tackar jag för :)

Nää... ikväll blir de en tidig kväll..
Både jag och lexie är trött som.... Björnar på vintern ;P
Där fick jag till de ;)


God natt på er!

Inga kommentarer: