onsdag 15 september 2010

LÄÄÄÄNGESEN!!

åhh herregud!!

kom precis hem i från mitt första spinning/cor pass på typ... 4-5 år? :P
men de gick fan grymt bra... förutom min jälva handled som de är nå fel på nu också...
Det bara måste ju alltid vara nå fel på denna gammel kropp? :P

men knät fixade de helt utmärkt.... så 30 minuter spinning var perfekt för mitt knä...
för jag vet när jag har haft 60 minuters spinning så har inte mitt knä hängt med....
och coren var inga problem...

trodde nog jag var svagare än vad jag är? ;P hahaha...
så detta blir nog att försöka göra lite oftare faktiskt :D
är lite sugen på BODY PUMP också... de är ju sjuuukt roligt :D men de var också
jätte längesen jag gjorde...

jaja.. nu ska jag ta en powernap så jag orkar med nattens arbete :)

tjingeling och simma lugnt.....

Inga kommentarer: