söndag 5 september 2010

igår var en lyckad dag och kväll... och natt :P

Var på ikea hela dagen med L, och jag shoppade visst mer än vad jag skulle...
men de är ju ingenting ovanligt för att vara jag :P
+ att jag köpte en gardinstäng.... SOM VAR FÖR KORT.... de är också typiskt mig...

och att man ska skämma ut sig på ikea också... de är också typiskt mkt........
Och L!! jag får inte glömma henne... hon har alltid lite att göra med att vi skämmer ut oss
bland folk.... men men.... kul hade vi iaf :D

Sen på kvällen skulle de blir en liten vinkväll hemma hos P, och de var så det startade...
Men sen när vinet var slut, så var vi fortfarande törstiga.... konsigt :P
Så då sprang M över till mig och hämtade lite smått o gott ur mitt spritförråd :P
Så det blev visst en hel del till utöver vinet....
Jag säger ingenting mer än de... :P

Var hemma här hos mig strax för 05 i morse..... Då är väl kvällen och natten lyckad??? :)

Inga kommentarer: