onsdag 22 september 2010

Kul kul :)

igår var jag som sagt på Afterwork,
Vi hamnade på Tranquilo, för vi var lite sugna på MOJITOS :)




Mojitos har nog blivit en av mina favvo drinkar nu....
och på Tranquilo kan man välja att ha frukt/bär i den också..
HUR GOTT SOM HELST!! :)

Så i den här är de passionsfrukt... Mums :)

Sen blev de ju lite annat än mojitos också... :P
Det blev t.ex. en "Ursinnig grön brandy"
Jag var ju bara tvungen att ta den för att de stod så på menyn ;P hehehe


Jag hade iaf jätte roligt igår fast vi inte var så många...
det hann ändå bli en hel del skratt,
en hel del snack om saker jag nog inte ville veta ;P
*tur att man inte är så känslig i magen* ;P

Men så är de när man går ut med sjukhusfolket...
Då är de nästan bara äckel prat... hahahaha.... :)
Men helt klart en rolig kväll med mina kära kollegor..
detta får hända snart igen :)


Inga kommentarer: