måndag 21 juli 2008

Trevlig helg i boden

Jaa nu är helgen förbi...
de har varit en väldigt trevlig helg.

Fredag:

Då var jag ut med en massa människor..
och de var rikitgt trevligt..
på förfesten blev de gamla minnen från skolan
och en massa mer.
sen stack vi till MS bränna och gick runt där ett tag
och surrade med folk. sen vart de en snabbis på TC
och den RÖNKAN. fyfan vad gott de var :P

Lördag:

Då stack jag till Julia och satt där ett tag med
bea, linn, jossan, anna, anna och emelie..
men efter de blev de ingen utgång.
jag var så jävla sliten från fredagen. :)
Men de var trevligt ändå :)

Söndags.

de första jag gjorde i söndag var att skjussa hem tilda till kalix.
sen stack jag direkt till Gabbes 1 års kalas och var
där ett tag.
sen var jag så jävla trött så jag orkade knappt göra nå mer.
så de blev en snabb sväng till frida
och hon följde med ut till hampis en snabbis.
sen däckade jag som en stucken gris... eller som en stock kanske
blir bättre? :P

och i dag har jag varit hos frissan BEA :)
och sen har jag,sandra och KIM varit på hanssson i typ 3 timmar
och bara fikat och surrat om allt och alla :P
Vi bestämmde oss för att sticka och äta lite senare
också på Panelen.. Mmmmmmmm.....

Så jag ska plocka upp kim och sen ska vi möta upp sandra
och sen gå då och äta här mellan 18-19 tiden :) GOTTTTT..
jaja..
nu ska jag göra mig i ordning.
ha de bra =)
kram

Inga kommentarer: